Marketing tips
Hier vind je diverse WordPress-, SEO- & ondernermers-tips die zijn verwerkt in korte handleidingen, stappen of andere vormen om je op weg te helpen met je (online) business.
Succesvolle blogs voorbeelden
Natuurlijk is het gek om te zeggen, dit is wel een succesvolle blog en dit niet. Daarom ga ik even de terminologie voor een succevolle blog geven vanuit slechts een zienswijze. Namelijk dat de persoon die de blog begonnen is, hier nu full time van kan leven. Enkele...
Niche webshops
Het is vooral geinig om te zien waar men wel niet niche webshops van kan maken. Vaak gaat het om de laatste trends waar men een niche van maakt. Iets wat op dit moment hip is. Je moet hier wel vaak mee oppassen omdat dit ook zo weer over kan zijn deze hype. Ik zal...
Voorbeeld Sales Funnel
Sales Funnel Voorbeeld Nu je weet wat een Sales Funnel is, wil je natuurlijk ook wel eens een Sales Funnel voorbeeld. Daarom zal ik beginnen met een Sales Funnel Voorbeeld van mijn eigen product. Start van de sales funnel Ik start met SEO tips voor mensen die nog geen...
Niche producten voorbeelden
Niche producten zijn producten die niet voor iedereen zijn bedoeld maar slechts voor een kleine groep mensen. Dit kan zijn omdat die kleine groep mensen dit alleen nodig heeft zoals bijvoorbeeld ouderen met een leesbril. Of omdat het alleen voor vrouwen is bedoeld...
Groeistrategie met SEO
Om je site SEO approved te krijgen en zo meer bezoekers te trekken, is het belangrijk een groeistrategie met SEO op te zetten. Om te groeien met SEO is het belangrijk om vaak te bloggen in thema's of 'pillars'. Maar, wat wordt daar eigenlijk mee bedoelt?...
Pillar content
Als je wil dat je site goed gevonden wordt, dan heb je pillar content nodig. Dat geldt voor blogs, webshops, etc. Leuk gezegd natuurlijk, maar wat is pillar content eigenlijk? Wat is pillar content? De pillar content op je website zijn verschillende blogpagina's die...
Filter jezelf uit de Google Analytics meting
Volgens de Google Analytics meting gaat je site geweldig. Er komen veel bezoekers op je site en een groot aantal daarvan is ook nog eens een terugkerende bezoeker! Maar, klopt dit eigenlijk wel? Eigen data in Google Analytics meting Heb je er wel eens bij...
bedrijfsstrategie voorbeeld: leer van deze voorbeelden
Ben jij opzoek naar een bedrijfsstrategie voorbeeld voor inspiratie? En ben je benieuwd hoe andere bedrijven dat doen? Dan hier drie voorbeelden van succesvolle bedrijven met een duidelijke visie daarop! Een bedrijfsstrategie kan bedrijven helpen om een focus te...
Cross selling betekenis
Cross selling betekent eigenlijk dat je probeert andere producten aan een al bestaande klant te verkopen. Dat zijn vaak additionele producten. Dus dingen die de eerste aankoop aanvullen. Denk bijvoorbeeld aan cartridges bij een printer of schoenenspray bij een nieuw...
Homepage SEO tips
Je homepage is de 'shoppingwindow' van je website. Je belangrijkste producten showcase je daar. Je gebruikt dus niet 1 keyword(-set), maar meerdere keyword(-set)s omdat je meerdere producten laat zien. Omdat er meestal geen lappen tekst op je homepage...
SEO uitbesteden: wanneer en hoe doe je dat?
Als je het lastig vindt om SEO toe te passen op je website of er zelf weinig tijd voor hebt, kan je ook je SEO uitbesteden. Er zijn genoeg bedrijven of freelancers die dit voor je kunnen doen. Maar dat betekent niet dat je het volledig in andermans handen kan leggen....
Content funnel
Zoals je eerder al hebt kunnen lezen, is een funnel een strategie voor je website. Het is eigenlijk een soort trechter waarop je bezoekers door je site leidt en waardoor je bezoeker een consument wordt. Eén variant van zo'n strategie is de content funnel of marketing...