Hoe zie je de beste business opportunities? Dat is natuurlijk voor iedere ondernemer een ander proces. Waar de ene ondernemer inspiratie krijgt van een uitgebreide en rustgevende wandeling, zou dit voor een andere ondernemer totaal niet werken. Daarom zal ik hier mijn...
Als je blogt ben je er vast al wel bekend mee. Keywords. Dit zijn zoekwoorden waarop jij vindbaar wilt worden maar waar ook op wordt gezocht. Je kunt ze toevoegen aan je blog, zodat je met je blog, of pagina hoog scoort in Google. Hoe beter je dit doet hoe hoger je...
Inmiddels heeft iedereen wel eens gehoord van Google Analytics of Universal Analytics. Vooral als jij je met de online wereld bezighoudt kan je er niet omheen. Google Analytics houdt namelijk de bezoekersaantallen bij voor jouw website. Een essentiële tool. ...
Een PR bureau zou heel veel baat hebben bij het hebben van de kennis van SEO. Om te weten waarom dit belangrijk is moeten we natuurlijk eerst wel weten wat een pr bureau is en doet. Bij welke van hun taken is het vooral belangrijk om iets te weten over SEO. Wat is een...
Hoe manifesteer je dat je blogpost een succes wordt? Dat doe je door eerst te bepalen wat je exact bedoeld met succes. Bereikt het jouw ideale klant en die gaat contact met je opnemen? Wordt het een blogpost die viral gaat en duizenden bezoekers per maand trekt? Dit...
In 2019 begon ik met gemiddeld 200 bezoekers per dag op mijn website. Dit bezoekersaantal groeide eigenlijk niet gigantisch in de afgelopen jaren. Wel elk jaar een groei van ongeveer 20% maar geen enorme stijgingen in meer bezoekers website. Tot ik er achterkwam dat...