Jouw niche betekenis geven en succesvol maken Een niche is futureproof. Een niche betekent dat je een kleine doelgroep aanspreekt met je communicatie, je dienst of product. Je kunt jouw niche betekenisvol inzetten aangezien deze in de toekomst steeds belangrijk wordt....
De meeste professionele bloggers doen het. Oude blogs updaten. Want oude blogs zijn goud waard. Is het bijna kerst? Dan kijken ze naar al de Kerstige blogs en updaten deze voor dit nieuwe jaar. Maar eigenlijk is dat meestal voor Google te laat. Bijvoorbeeld als je een...
Wat ik vaak zie is dat er in het invulveld van Yoast heel veel keywords worden gezet. Of bij Wix dat er veel zoekwoorden achter elkaar worden neergezet. Maar guess what? Meer keywords invullen zorgt er niet voor dat je beter vindbaar wordt. Het tegendeel is eigenlijk...
Als je coach bent wil je eigenlijk liever niet met marketing bezig zijn. Wat je wilt doen is de juiste mensen helpen. Mensen die jij echt kunt helpen. Wat daarom belangrijk is bij marketing voor coaches, is om te weten wie jij echt goed kunt helpen. Dat betekent dat...
Het is natuurlijk belangrijk om te weten wat je concurrent doet. Maar het is ook belangrijk om je niet blind te staren op concurrenten. Waar ligt de balans, hoe kijk je naar je concurrenrie zonder jezelf slecht te voelen en juist jouw belangrijke punten te zien. Een...
Heb jij een online webshop of bied je producten of diensten aan via het internet? Dan heb je vast al wel eens gehoord van SEO. Maar, is jouw webshop al geoptimaliseerd voor Google? Tijdens deze corona tijden is dit iets waarmee je kan beginnen. Hier een paar tips om...