Hoe kom je op ideeën om een workshop over te geven? Heb belangrijkste is dat je er achter komt welk resultaat je wilt meegeven aan de deelnemers. Met ‘wat’ of ‘welk gevoel’ lopen ze naar buiten? Daar zijn meerdere methodes voor en een van mijn favoriete methodes is deze.

Kom op ideeën voor workshop geven: reviews check methode

Wat ik doe bij mijn klanten die al een workshop of cursus geven, is heel goed kijken naar de reviews van de cursus. Wat wordt er gezegd? Deelnemers van de workshop zien veel beter welk resultaat het hun oplevert. Daarvoor verbeteren we

Heb je nog geen workshop? Een van de methodes om op goede ideeën voor een workshop te komen is dat je gaat kijken naar de reviews die klanten geven aan jou. Maar het kan ook zijn aan concurrenten. Wat zeggen ze echt?

Een van mijn klanten geeft bijvoorbeeld ademcirkels. Een fijne recensie op haar website is:
“…Daardoor kon ik me helemaal overgeven. Ik heb verdriet mogen loslaten.’

workshop geven- deeen

Zo’n recensie geeft een bijna tastbaar resultaat weer: verdriet loslaten.

Hiervan gaat mijn brein voor workshop geven ideeën aan.

Want zij zal niet de enige deelnemer zijn die verdriet wil loslaten.
Het is dus ook een heel mooi thema voor een dagworkshop of retraite.
Zorg dan dat je je salespage om gaat bouwen op dit thema zodat dit hoog in Google komt.
Want dit is zo’n probleem waar mensen op zoeken.
ideeen workshop geven

Zo werken we in de 𝗔𝗮𝗻𝗺𝗲𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗔𝗰𝗰𝗲𝗹𝗲𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿.
Je leert nog meer technieken om er achter te komen wat een heel goed idee is voor een workshop, een cursus of retraite.

Je boodschap en salespage verbetert niet alleen, ook zul je mensen via Google blijven trekken omdat je salespage vindbaar is op het resultaat dat ze willen.

Krijg meer helderheid over waar je workshop over gaat en meer aanmeldingen met de Aanmelding Accelerator.

seo

Hi, ik ben Marjet,

Jouw gids in het vinden van een perfecte niche. Met mijn achtergrond als bedrijfskundige, marketingstrateeg, SEO- en niche-expert, zie ik moeiteloos waar jouw kansen liggen. 🎯 Ik zorg ervoor dat je niet aanmoddert met halfslachtige strategieën, maar recht op je doel afgaat. Al meer dan 500 mensen geholpen aan een niche & expertise die bij hen past.