Marjet Wullink

is de oprichtster van Minimalist Marketing en behoort tot de top online teachers op Skillshare.

“Mijn missie is om kleinere duurzame brands te laten shinen in Google boven de grote bol.com’s.”

Door mijn technische webdevelopment vaardigheden, kan ik makkelijk websites verbeteren voor Google. Bovendien komt mijn creatieve denkvermogen goed van pas om kwalitatief goede content te verzinnen. 

Zo heb ik in de afgelopen 10 jaar duizenden ondernemers geholpen om beter vindbaar te worden in Google.

Momenteel werk ik voor grote bloggers zoals Citymom.nl, SMPL-skin.com en Interiorjunkie.nl maar ook bedrijven zoals Betterplaces.nl, bbb health boutique, NONONS.nl en More balls than most.

Ik beschik over gedegen kennis en kunde van:

  • HTML
  • CSS
  • PHP
  • MySQL

 

Opleiding en ervaring

  • In 2006 bouwde ik al mijn eerste website in HTML. Daarna bleef de liefde voor websites en de online wereld groeien.
  • Na mijn studie Bedrijfskunde en Kunst, cultuur en Media aan de Rijksuniversiteit Groningen heb ik in 2010 een technische basis gelegd met een opleiding Webdevelopment & Webdesign.
  • Als online marketeer bij Weekbladpers Tijdschriften deed ik kennis op van SEO en online marketing voor o.a. Psychologie Magazine, Yoga Magazine, J/M voor ouders, Runnersworld en Vrij Nederland.
marjet wullink seo advies amsterdam opruim coach

Focus en visie

In 10 jaar als ondernemer heb ik gemerkt dat website-eigenaren die het simpel houden en gefocust werken, het meeste succes behalen en de minste problemen tegenkomen in hun business. Veel ondernemers met grootse ideeën voor een platform met een marktplaats, een forum, leden die zelf kunnen inloggen, een evenementen-agenda…. werden succesvoller naarmate ze functionaliteiten lieten vallen en focus creëerden.


Om meer ondernemers te helpen die focus te vinden heb ik een methode ontwikkeld. Door gestructureerd door je website heen te gaan, wordt snel duidelijk wat werkt en wat niet (meer). Zo krijg je zelf meer grip op succesvol worden én blijven.

Benieuwd of jouw website beter kan? Wat goed gaat en welke kansen je laat liggen?
Check of deze methode ook voor jouw site werkt